flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО наказом голови Горохівського районного суду Волинської області

від 20.07.2012 № 06/01-06 ( у редакції наказу голови суду від 18.06.2020 року № 12/01-21)

 

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витратна копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації  Горохівським районним судом Волинської області

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Горохівським районним судом Волинської області (далі – суд).
  2. Відповідальна особа суду, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду, у разі її відсутності – особу, яка виконує його обов»язки, про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. Керівник апарату суду або особа, яка виконує його обов»язки після отримання даних про обсяг запитуваної інформації невідкладно передає факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, до територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області (далі - ТУ ДСА України в Волинській області) заявку за підписом голови суду (особи, яка виконує його обов»язки) на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  4. ТУ ДСА України в Волинській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його із супровідним листом факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом, на адресу суду для надання його запитувачу інформації.
  5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року, із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 15.01.2020 року № 4 «Про внесення змін до граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».
  6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
  7. Після надходження коштів на визначений у додатку 2 рахунок від запитувача інформації ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє про це суд листом у якому зазначає дату надходження коштів на рахунок та який передає на адресу суду факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом.
  8. Керівник апарату суду або особа, яка виконує його обов»язки, упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт відповідальну особу, яка готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення, з урахуванням строків, визначених законодавством про доступ до публічної інформації, відповідальна особа надає копії документів керівнику апарату суду.
  9. Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  10. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок визначений у додатку 2, про що ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє суд листом факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом.

 

 

Керівник апарату суду                                                                           І.М.Семенченко

 

Додаток 1

ГРАНИЧНІ НОРМИ

 витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію

 

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

 

Примітка: розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів

 

 

Додаток 2

Одержувач  Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області

Код ЄДРПОУ 26276277

Депозитний рахунок №UA638201720343111001100002504

Банк ДКСУ м.Київ

Призначення платежу(зазначається обов’язково): відшкодування витрат на копіювання або друк документів ПІБ особи – обов’язково.

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

 №

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк )

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк )

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 Всього до сплати:  __________________________________________________________

                                                                       (сума прописом)

_______________________________________________________________________

         Начальник відділу планово-

       фінансової діяльності,

       бухгалтерського обліку та звітності,

       управління об’єктами державного майна

__________________________________     __________________________________                    (підпис)                         (П.І.Б)                               (підпис)